اجرای کناف حکیمیه

نصاب سقف کاذب کناف

اجرای کناف حکیمیه کناف یکی از به صرفه ترین متریال های دکوراسیون داخلی است که به راحتی میتوان به شکل و طرح های جذاب آن را اجرا کرد.

شرکت پردیس کناف با تیم مجرب و دارنده مدرک معتبر شرکت کناف ، مجری طرح های مختلف میباشد. از علل ایجاد و اجرای سقف کناف میتوان به اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

امروزه اجرای دکوراسیون داخلی مبحثی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و همه ی مردم اعم از خاص و عام به نحوی به طراحی دکوراسیون داخلی خود اهمیت میدهند.

امروزه این طرح‌ها بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تر شده است و تنوع بیشتری را می‌توانید ببینید تا انتخاب طرح دل‌خواهتان راحت‌تر انجام شود.

سقف کناف

با استفاده از سقف کناف به شما می توانید چهره ای نو به دکوراسیون داخلی منزلتان ببخشید و حس کسالت و یکنواختی را از منزل خود دور کنید.

کناف وزن سبکی دارد و اجرای آن هزینه مقرون به صرفه ای را خواهد داشت. تعمیر و نگه داری راحت و همچنین مقاومت بالا از دیگر مزیت های آن به شمار می روند.

سقف کاذب کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تأسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند.

در بسیاری از پروژه های ساختمانی امروز سرعت عمل در کنار کیفیت کار حرف اول را میزند. در بحث سقف ها نیز سقف کناف بالا ترین سرعت اجرا را داشته که این امر یکی از مهم ترین مزایای کتاف سقف ها به شمار میاید.

با بکارگیری دیوارهای کناف می توان مقاومت در برابر عبور صدا را افزایش داده و با استفاده از عایق های پشم سنگ و پلی استایرن می توان دیوارها را در برابر حرارت به راحتی عایق کرد . عایق ها در بین دو پانل گچی قرار می گیرند .

مراحل نصب سقف کناف

کناف یک جنس ساختمانی است که برای ایجاد سقف های زینتی و دیوارهای داخلی استفاده می شود. نصب کناف به صورتی است که ابتدا پروفیل های فلزی یا چوبی، به شکل شبکه ای در سقف یا دیوار نصب می شوند. سپس برگ های کنافی، که از گچ سخت ساخته شده اند، با استفاده از پیچ و رولکس به پروفیل ها متصل می شوند.

1. برآورد و نقشه برداری: در ابتدا، باید محل نصب کناف تعیین شده و ارزیابی شود که چه تعداد و نوع پروفیل و برگ کنافی برای نصب لازم است.

2. نصب پروفیل ها: پروفیل های فلزی یا چوبی را با استفاده از پیچ و جوشکاری به سقف یا دیوار نصب کنید. این پروفیل ها باید به گونه ای نصب شوند که سازه یا طرح مورد نظر بر روی سطح سقف یا دیوار ایجاد شود.

3. نصب برگ های کنافی: برگ های کنافی را با استفاده از پیچ و رولکس به پروفیل ها متصل کنید. این برگ ها باید به گونه ای نصب شوند که سطح های صاف و همواری به دست آید.

4. تمیزکاری و پر کردن درزها: پس از نصب کناف، باید هرگونه لکه یا آلودگی روی سطح کناف را تمیز کنید. سپس با استفاده از گچ یا رنگ مناسب، درزها را پر کنید تا سطح کناف صاف و متناسب با سایر بخش ها شود.

5. تزئینات و نقاشی: در این مرحله می توانید به نقاشی و تزئین کناف بپردازید. از رنگ های مناسب استفاده کنید و طرح های زیبا را بر روی سطح کناف ایجاد کنید.

نکات مهم:
– قبل از شروع نصب کناف، باید از کیفیت و استحکام پروفیل ها و برگ های کنافی اطمینان حاصل کنید.
– در هنگام نصب، مراقب باشید که پروفیل ها در جایگاه مناسب و به صورت عمودی نصب شوند تا ساختمان استحکام لازم را داشته باشد.

مزایا

. آستانه زمینهای صوتی: کناف قابلیت جذب و جداسازی صدا را دارد، این به معنی کاهش اقتصاد هواصرفی است و همچنین از توزیع بهتر صوت در فضاهای بزرگ نیز پشتیبانی می‌کند.

2. آستانه حرارتی: ساختار کناف باعث کاهش انتقال حرارتی درون فضا می‌شود و در نتیجه در زمینه صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌های پرداختی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی کمک می‌کند.

3. آستانه بصری: طرح‌ها و طرز نصب کناف امکان بهبود ظاهر داخلی فضا را فراهم می‌کند. کناف به عنوان یک روش دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود و به فضا زیبایی و جذابیت می‌بخشد.

4. مقاوم در برابر حریق: یکی دیگر از فواید کناف مقاومت آن در برابر حریق است. ساختار کناف منجر به کند کردن گسترش آتش و مهار آن می‌شود. این ویژگی مهمی است که برای ایجاد ایمنی در فضاهای داخلی ضروری است.

5. نصب و نگهداری آسان: کناف به راحتی نصب می‌شود و نیاز به نگهداری و تمیز کردن کمی دارد. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای صاحبان ملک می‌شود.

قابلیت شرکت دکوراسیون

یک شرکت دکوراسیون داخلی خوب ، قابلیت بالایی در برنامه ریزی پروژه ، قدرت فراهم کردن متریال مرغوب و مدیریت اجرا را به بهترین نحو ممکن دارد تا بتواند نظر کارفرما را تا بالاترین درصد ممکن فراهم نماید.

پردیس کناف بهترین مجری دیوار کاذب کنافی و پارتیشن های اداری با کناف میباشد . البته بجز فروش و اجرای دیوار کنافی پارتیشن مجموعه ما انواع دیگری هم اجرا میکند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *