اجرای شینگل اوریبان

خدمات اجرای شینگل اوریبان

شینگل اوریبان، یک نوع ماده سقفی است که به عنوان یک جایگزین مناسب برای سایر مواد سقفی مانند شیروانی و سرامیک مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع متریال برای پوشش سقف بازسازی و ساختمانهای جدید بسیار محبوب است. شینگل اوریبان از ترکیبی از فیبر سیمان و الیاف گلاس فایبر ساخته می شود که باعث می شود آن در برابر عوامل جوی مختلف مقاوم باشد.

اجرای شینگل اوریبان به دلیل سبک بودن و سادگی نصب، برای تعمیرات و ساختمانهای جدید مورد توجه قرار می گیرد. این نوع متریال باعث کاهش وزن ساختمان می شود و بر خلاف مواد سقفی سنتی که نیاز به ساختار قوی تری دارند، به راحتی بر روی سازه های خمیده نصب می شود.

اگر قرار است شینگل اوریبان را نصب کنید، در ابتدا باید سطح سقف را تمیز کرده و از هر نوع لکه و گرد و خاک پاک کنید. سپس باید سطح را با یک رزین سقفی پوشانده و آن را به خوبی پخش کنید. سپس نیز شینگل ها را به ترتیب بر روی سطح سقف قرار می دهید و با ضربه کوچکی با کمک یک چکش روی آنها ضربه می زنید تا به درستی محکم شوند.

شینگل اوریبان دارای خواص عایق حرارتی و صوتی است و می تواند به طور موثری در کنترل دما و همچنین کاهش صدای خارجی کمک کند. علاوه بر این، این نوع سقف مقاوم در برابر آتش، پوسیدگی، شکستگی و آب است و می تواند با موفقیت مقاومت کند.

با توجه به مقاومت و دوام زیاد شینگل اوریبان و همچنین طول عمر بالای آن، هزینه نگهداری و تعمیرات آن به حداقل کاهش پیدا می کند. همچنین، شینگل اوریبان در طول زمان رنگ خود را حفظ می کند و نیازی به نقاشی و بازسازی مداوم ندارد.

شینگل اوریبان

شینگل اوریبان (Onduline) یک نوع متریال است که برای پوشش سقف شیروانی استفاده می شود. این نوع شینگل یک جایگزین عالی برای شیروانی های سنتی ارائه می دهد و به دلایل متعددی مورد توجه قرار می گیرد.

شینگل اوریبان از الیاف غیر آلی تهیه می شود، که از بازیافت پلاستیکی و مواد اولیه نیمه سنتتیـک بدست می آیند. این مواد با عملیات طراحی منحصربفرد و فرآیند تولید پیچیده، به صورت صحیح با هم ترکیب و تولید می شوند تا یک سطح مقاوم و پایدار ایجاد شود که به روز رسانی و زیبایی طبیعی چوب را به دست آورد.

شینگل اوریبان مقاومت و دوام بالایی دارد. ضخامت مناسب آن به خاطر یک کامپوزیت مناسب از الیاف ایمن افزاری، پلاستیک خرد شده و ارزش الیاف مکمل بستگی دارد. این نوع شینگل مقاومت در برابر حملات شیمیایی و آبگیری ناشی از باران را نیز دارد.

شینگل اوریبان علاوه بر مقاومت بالا، عایق حرارتی و صوتی نیز است. این دو عامل باعث می شوند تا در فصل های گرما و سرما، در داخل منزل یا ساختمان حفظ حرارت شود و از نفوذ صداهای بیرونی جلوگیری شود.

همچنین شینگل اوریبان بسیار سبک است و نیاز به استخدام نیروی کار ماهر برای نصب آن ندارد.

در مجموع، شینگل اوریبان یک گزینه عالی برای پوشش سقف شیروانی است. با مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، عمر طولانی و قابلیت استفاده در نواحی مختلف، این نوع شینگل می تواند راه حلی کارآمد و کاربردی برای پوشش سقف شیروانی های منازل و ساختمان های تجاری فراهم کند.

شینگل آسفالتی oribaan

شینگل آسفالتی اوریبان یک نوع متریال است که برای پوشش سقف شیروانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شینگل از ترکیبی از قیر پلیمری ساخته شده است و سطح رویی آن با گرانول معدنی پوشانده شده است. شینگل آسفالتی اوریبان یکی از گزینه‌های محبوب برای پوشش سقف شیروانی است زیرا دارای خصوصیات و مزایای زیر است:

1. مقاومت در برابر آب:
شینگل آسفالتی اوریبان دارای خواص ضد آب است و نیاز به هیچ گونه پوشش یا عایق‌بندی اضافی ندارد. این ویژگی موجب می‌شود که آب به راحتی از روی سطح شینگل سرازیر شده و به سیستم سقف نفوذ نکند.

2. مقاومت در برابر نور خورشید:
شینگل آسفالتی اوریبان دارای مواد نورپرداز است که باعث می‌شود در برابر تابش خورشید و اشعه ماورای بنفش مقاومت داشته باشد. این خصوصیت موجب حفظ رنگ و ظاهر شینگل در طولانی‌مدت می‌شود.

3. عمر طولانی:
شینگل آسفالتی اوریبان دارای عمر طولانی است و می‌تواند تا ۳۰ سال و حتی بیشتر پوشش سقف را تامین کند. این خصوصیت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری سقف می‌شود.

4. تنوع در طرح و رنگبندی:
شینگل آسفالتی اوریبان در انواع طرح و رنگبندی‌ها عرضه می‌شود، بنابراین می‌توان بر اساس سلیقه شخصی و سبک معماری ساختمان این شینگل را انتخاب کرد. این ویژگی موجب می‌شود تا ساختمان شما به طور کامل با محیط اطراف سازگار شود.

5. نصب و نگهداری آسان:
شینگل آسفالتی اوریبان به راحتی قابل نصب است و به هیچ توانایی خاصی در برداشت و نصب نیاز ندارد. همچنین نگهداری از شینگل آسفالتی اوریبان نیز بسیار آسان است و نیاز به هیچ عملیات خاصی ندارد.

خاصیت فرم گرفتن در سطوح شیب دار و شکسته و قوسی مختلف

یکی از خواص عمده شینگل اوریبان، توانایی سازگاری با سطوح شیب دار و شکسته می‌باشد. با توجه به ساختار و طراحی این شینگل، آن را می‌توان به راحتی در سطوحی که شیب دارند یا شکسته هستند مورد استفاده قرار داد. در واقع، شینگل اوریبان امکان ایجاد پوششی یکنواخت بر روی سطوح مختلف را فراهم می‌کند.

با استفاده از شینگل اوریبان در سطوح شیب دار و شکسته، می‌توان به راحتی پوشش سقفی با طرح و شکل های متنوع، جذاب و زیبا ایجاد کرد. این نوع شینگل دارای ابعاد و شکل های مختلفی است که می‌توان آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و یا به صورت مستقل استفاده کرد. این امکان به معماران و طراحان ساختمان می‌دهد تا طرح های خلاقانه و منحصر به فردی را ایجاد کنند.

این شینگل با ترکیب مناسب مواد سازنده، دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت است. در نتیجه. از طریق استفاده از شینگل اوریبان می‌توان به ماندگاری و دوام بیشتر ساختمان در برابر آب و رطوبت اطمینان حاصل کرد.

این نوع شینگل در مقایسه با دیگر متریال‌های پوشش سقف، قیمتی رقابتی‌تر دارد. به علاوه. نصب آسان و سریع این شینگل به این معنی است که هزینه‌های نصب نیز کاهش می‌یابد.

تنوع در طرح و رنگ شینگل اوریبان

متریال شینگل اوریبان معمولاً از اتصال فیبرسلولزی (ملامینه شده) تشکیل شده است. این نوع شینگل، به خاطر مقاومت بالا، ظاهر زیبا، و عمر طولانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته، شینگل اوریبان در حال حاضر در طرح‌های واقعیت‌مجازی باطرح‌هایی از چوب، سنگ و همچنین طرح‌های آجر و رنگ‌های متنوع قابل تهیه است.

طرح‌های شینگل اوریبان از نمونه‌هایی که در بازار متداول هستند، بسیار متنوع هستند. تمامی طرح‌ها به شکل طبیعی و با توجه به انواع موادی مانند چوب و سنگ مانند محصولات معروف به موزاییک بتواند انجام گیرد. علاوه بر آن، شینگل‌ها می‌توانند در انواع رنگ‌هایی متنوعی مانند قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن، قرمز، آبی و سفید در دسترس باشند. این تنوع در رنگ و طرح، به شما امکان می‌دهد تا شینگل متناسب با سبک و طراحی خانه یا ساختمان خود را انتخاب کنید.

استفاده از شینگل اوریبان با طرح و رنگ زیبا در پوشش سقف، کیفیت و ظاهر ساختمان را بهبود می‌بخشد. و آن را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند. همچنین، این نوع شینگل با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باران، برف و وزن سنگین است.

در نتیجه. با توجه به تنوع در طرح و رنگ شینگل اوریبان، شما می‌توانید سقف خانه یا ساختمان خود را به یک اثر هنری زیبا و جذاب تبدیل کنید. تنوع در طرح و رنگ شینگل اوریبان به شما امکان می‌دهد تا مطابق با سلیقه و سبک خود، شینگلی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با منظره و فضای داخلی ساختمان خود داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *