دکوراسیون داخلی لواسان

اجرای دکوراسیون داخلی لواسان

طراح دکوراسیون داخلی ساختمان اجرای بازسازی و نوسازی لواسان طراحی و دیزاین آشپزخانه لواسان و فشم گروه مهندسی نوسازان پردیس- با هدف ارائه خدمات حرفه ­ای مهندسی عمران و معماری در پاسخ به نیازهای روز افزون صنعت ساختمان تأسیس شد. این شرکت در زمینه مشاوره- طراحی و اجرای تمامی امور مهندسی ساختمان بر اساس اصل “طراحی علمی- کیفیت عالی- و زمان مناسب ” در پروژه­ های مسکونی- اداری- تجاری- ورزشی و صنعتی فعالیت می­کند.

با توجه به زمینه فعالیت گروه مهندسی نوسازان پردیس این گروه تاکنون در پروژه ­های مختلفی حضور داشته است. و با طراحی و اجرای پروژه های موفق- کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

دکوراسیون داخلی لواسان

طراحی و مشاوره معماری و ساخت

ساخت دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مردانه در انواع رنگ ها و طرح ها طراحی مجتمع های مسکونی-اداری-تجاری و… طراح نمای ساختمان(کلاسیک_مدرن) طراحی دکوراسیون داخلی سفارش آنلاین و حضوری دکوراسیون آشپزخانه ساخت انواع میز LCD مناسب با دکوراسیون منزل شما ارسال طراحی سه بعدی(دکوراسیون داخلی-آشپزخانه-فروشگاه-مغازه و…) سازنده جدیدترین کابینت آشپزخانه تمامMDF هایگلاس ترک و چینی، ورق مات شرکت ایزوفام و پاک چوب،یلدیز و کاستامانا،با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام کلیه امور ساختمانی از صفر تا صد از قبیل تخریب و بازسازی کامل،سقف‌های کاذب آسمان مجازی ،نقاشی و کاغذ دیواری و… متخصص در تکمیل واحدهای نیمه ساز و تازه تحویل لوکس در سریع‌ترین زمان ممکن.


ارائه تمامی خدمات مهندسی

مجموعه تخصصی دکوراسیون داخلی لواسان

مجری تخصصی طراحی ؛ نظارت؛ ساخت و اجرای. جدیدترین کابینت های روز دنیا با استفاده از طرح های ایتالیایی استفاده از اکسسوری های خاص هایگلاس ؛ام دی اف ،ممبران ، چوب ، کرین ،کوارتز و … کابینت تیک در تلاش است با طراحی اصولی و اجرای صحیح سیستم کابینت و دکوراسیون آرامشی بینظیر را برای شما به ارمغان بیاورد. طراحی و اجرای تخصصی انواع کابینت ،کمد دیواری ،تخت تاشو (کمجا ) و انواع پروژه های اداری و صنعتی را به ما بسپارید.

مشاوره و بازدید رایگان میباشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *